Serwis
W przypadku awarii lub problemów z działaniem artykułów, które zostały zakupione w sklepie komputerowym Bachcomp, można zgłosić ją bezpośrednio do producenta przedmiotu lub zarejestrować na stronie firmy Bachcomp w zakładce Serwis.
Zgłoszenia serwisowego dokonują zarejestrowani klienci sklepu Bachcomp. Zgłoszenia dokonuje się poprzez panel użytkownika / konto klienta i zakładkę RMA.
Do zgłoszenia serwisowego potrzebne będą:
1. karta gwarancyjna zakupionego produktu
2. podanie objawów nieprawidłowej pracy urządzenia
3. napisanie pełnych danych osobowych osoby zgłaszającej usterkę
Po wpłynięciu formularza zgłoszeniowego, pracownik firmy Bachcomp sprawdzi zgłoszenie i zaakceptuje je – gdy będzie poprawne , lub odrzuci – gdy będzie miało braki lub przedmiot będzie już po gwarancji. Zaakceptowane zgłoszenie otrzyma numer RMA.
Niesprawny przedmiot należy dostarczyć do siedziby firmy Bachcomp, w oryginalnym opakowaniu, ze wszystkimi elementami, które były do niego dołączone.